Tuesday, October 20

terima kasih atas bunga itu!

...narrator...:: ekey'z

pernah terima bunga???

bunga pertama aku dapat adalah mase aku form 4..bunga origami..nice n sweet...
from a fren of mine...tapi nape ntah, tetibe die tak mau kawan ngan aku...

chewah..sebenarnya, aku baru jumpe die dalam facebook..
sudah berjaya sekarang...
tahniah..

sejak aku balik n kembali menetap secara lama lama di kemaman ni, banyak mende aku teringat..ala ala mengimbau masa silam la...
mungkin dulu mase di perantauan aku sibuk dengan dunia..
bila kat rumah, aku jarang sangat keluar...
malas mahu keluar..
keluar dengan incik nock dan uda sahaja basically...
sangat kecik dunia aku sekarang....
aku sekarang lebih banyak habis masa di rumah...

aku sebenarnye masih di office...
kerja agak sedikit....
so, ada masa mahu berfacebook dan berblogging...
lame tidak di on ym sebab kene block...
hampeh nyer sistem...ym pun mahu block kah???

p/s : i never thank u for the flowers u made n left on my table...thanks ya!!!u r so swit!!!!

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez