Friday, October 23

katak putihku!

...narrator...:: ekey'z
My katak putih dah suci bersih....
yea yea...
abah cucikan...

aku memang malas yang amat untuk cuci apa ap jenis kenderaan bermotor...
dulu mase kerje kat bentong pun, memang jarang sangat sangat aku bersihkan..
aku hanya reti hantar kat car wash...yeah!

sekarang berada di rumah...
i liooke!!!!
abah basuh kan! yeay!!!!tak yah basih sendirik!!!kalau aku bersih pun, tak berkilat cam hantar kedai..hahahaha.. alasan tak habis...

aku memang malas basuh kete. antara salah satu sebab aku malas, no plat kat blakang suke cabut2 bila di basuh..cam tunjuk protes sebab kene air..chewah.camla mase ujan tak kene air je kan...

so, aku amik keputusan menghormati perasaan si katak putih aku itu...
dengan memberi warna coklat putih puthi skit..al maklumlah, die pun ikut tuan die gak..tuan die sekarang obses gile ngn earth kaler...dah tak bape nak suke pink dah...

kalo bley, sume nak tukar earth color..hehehe
so, si kereta kene ikut la kan???sebab tu si tuan katak putih ni tak gi basuh kete die...

ok la kepada incik katak putih kesayangan tuan hamba, 2 hari ini tuan hamba rest sebab beta akan melenjan kete lain untuk jalan jalan carik barang...

jom jalan jalan carik barang...

by the way, tak sabar nak tunggu next week...
sebab next week ari isnin my beibee will be back home...
walaupun ari isnin aku amat busy...
dan bakal berjalan jalan lagi berjumpa dan berkenalan dengan orang....

tapi takpe...
sebab sekarang kan kite duk dekat..
bley jek jumpe ari ari kan incik nock!!!
i liooke!!!

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez