Wednesday, July 15

selamat tinggal drama queen...

...narrator...:: ekey'z
surprises yang langsung tak sweet

jika kamu dudk berkongsi dengan rakan 1 pejabat..[dalam kes ini, dua dua nya perempuan]
tengha syok2 melayan perasaan dan amik feel untuk tido, ade seorang lelaki mengetuk kasar pintu rumah anda...
tersentap dengan ketuka ganas bak nak pecah pintu rumah...
setan mane plak malam malam ni...
bila di tanya langsung tidak mahu cakap siapa di balik pintu...
rumah di hujung alam..sape tak takut..

dan, rupa rupa nya, si suami house mate yang bilik nye di hujung rumah dan sedang enak tidur tanpa sedar...sebal bukan??
dah la datang malam malam buta. tak inform langsung..
n yang paling best, rumah semua nya di huni perempuan...

lack sense of respect bagi aku.
simpati aku pada colleague aku itu...
surprise yang membuat orang lain sebal dan menyusahkan orang lain...
persetankan surprises kamu kalau kamu hanya menyusahkan orang..ok!

dan house mate colleague aku tu memang terkenal dengan drama queen...aku dan drama queen memang tidak pernah sebulu.menyampah ok!
so, memang dari awal lagi die memang tahu die tak boleh buat drama depan aku, so that, die memang tak suke aku. and aku plak, slumber sudah.jangan kau buat drama depan aku, memang aku kutuk depan depan...

dan, minggu ini, mungkin minggu terakhir drama queen di syarikat aku ini..
owh..semoga tiada lagi drama queen di sini...
senak otak aku dowh!

kepada puan drama queen yg penuh dengan drama swasta, aku amat gembira kamu tiada...
sangat sangat gembira....
hau hua hua ....

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez