Tuesday, July 14

bila mana aku takde kerje mahu buat di ofis

...narrator...:: ekey'z
perkara ini berlaku sebab aku dah bosan duduk tanpa arah kat ofis..walaupun ade kerje yang boleh di buat..kerana tekanan itu, tara!!!

presenting...
kulert....

dengan gaya rambut menarik!!!!


pernah lihat kulert innocent??

sila rujuk gamba di bawah


alalalala....cam budak baik jek kan??nerd gile kan???
hua hua hua ...
jangan tertipu...

ini kulert wat2 muke innocent...
ko mmg pelakon terhebat...

dan....

the ultimate moment!!!

ok...aku tahu..dahi kulert luas...
hua hua hua ...

p/s : sorry la kulert..aku memang takde keje mahu buat...jangan salah kan aku, salahkan boss kesayangan hang...hua hua hua

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez