Tuesday, July 28

kejadian semalam

...narrator...:: ekey'z
memunggah kotak kotak lama hasil pembelajaran selama 4 tahun di usm..
ade pelbagai bentuk note book yang ade...
dn tulisan...
seperti biase, payah mahu baca..

belek belek nota...
terjumpa nota termodinamik...
hanya 2 baris ayat..dan selebihnye, nukilan berseni antara aku, akak dan ama...
rase mahu gelak sambil guling guling keliling...
esok aku bawak dan scan yer..hahahaha..

ini lah contoh lecturer di depan, kami mengajar di belakang...
hampir semua nota mempunyai nota nota sampingan berunsur gosip atau kutukan...
biasa nya, kutukan itu hanya antara kami bertiga...

rindu zaman itu.

bila tidak perlu pikir soal duit!!! bila aku boleh bangun lewat hari hari dan ponteng kelas tanpa rasa bersalah...

bila bersenam di malam hari dengan bermain basket ball..
wahid...jom men basket...

bila hujung minggu dan takde ape nak buat, pergi ke sea gate untuk gelak2 orang yang karaoke...ntah ape ape...

rindu mahu jalan jalan di tengah terik ke kelas...

rindu dengan internet yang haram jadah pada selang selang masa itu...dan bila dah kebosanan, bilik akak atau wahid jadi mangsa...mangsa lepak..

rindu birthday party!!!

ala....rindu nyer!!!
zaman belajar paling manis kan???

ama n akak...aku rindu kamu sangat sangat...
wahid, dayah, fari...aku pun rindu kamu jugak!
ayen, amid...aku rindu korang jugak!!
aku rindu semua orang lah!!!
korang ada rindu aku tak??

2 comments:

daie on July 28, 2009 at 6:53 PM said...

aku pn rindu sm kamu...hehehe..rindu korg sume jg...hehhe

Anonymous said...

the best moment u with them..list it..at least i know whether u really love them or only said to make them feel comfort...

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez