Saturday, April 18

sifat vain di tahap rendah pada kala ini

...narrator...:: ekey'z
sifat vain merudum kerana banyak cacat cela sekarang..
jerawat dan black head menyerang dengan ganas..
so, sesi photogewdiks a.k.a vainness di limit kan..

sudah tentu masih ada sesi tersebut...tapi kewujudan atau pun bukti terpaksa di sembunyi kan..
kalau tidak, mana boleh vain..hahahaha
aku seperti manusia biasa, mahu tunjuk bagus...jangan cakap kau tak begitu..

ape aku merapu ni??
ini lah yang terjadi apabila bekerja 24 hours per day...
yuhuuu...
tahniah kepada diri sendiri atas pencapaian terbaik itu...
aku workhaholic??
nope...terpaksa kerja okeyh!
aku lebih rela tidur...
jika di beri pilihan, aku lebih rela terperam dalam bilik..dalam comforter...
sambil bau bantal busuk...nikmat!

okeyh...di sertakan gambar yang masih di era vain yang tinggi

sampai kan gambar incik nock pun jadi blur...isk isk isk...
hehehehe

sebenarnye rindu incik nock..
kene extend lagi 1 minggu! haiyak...dua minggu jadik tiga minggu..
paling tensen bila jadi kes cam ni..tapi takpe la...
aku gi gedik gedik ngan adik aku la..hehehehe...
its girls time!
by d way, bulan depan banyak cuti!
aku shuker! yeay!

2 comments:

ApEz ""MaTTeNo"" on April 19, 2009 at 1:13 AM said...

macam dah gemuk je

ekeyz on April 19, 2009 at 10:56 AM said...

eh..itu camera trick....shhh...slow slow skit.hahaha

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez