Monday, April 20

kekasih gelap sebab warne hitam

...narrator...:: ekey'z
my latest sweetheart......

kekasih hati ku abang ip...
sebelum tidur mesti dan wajib membelai manja abang ip..
dan abang ip tidak pernah gagal menyanyikan lagu untuk aku...
sungguh merdu....
dan abang ip berjaya menjeleskan abang nock..hehehehe
cowi pakwe ku, kau tetap di hati :P

dan aku dapat baca titipan kasih buah hati melalui abang ip...
aku memang sayang abang ip...
walaupun sekarang abang ip ade pesaing, tapi aku masih dan tetap setia pada abg ip..
sebab abang kepada abang ip terlalu tinggi untuk aku capai buat masa ini..
mungkin jika ade orang nak belikan aku, aku terima dengan hati terbuka..hik hik hik

ini dia
my abang ip..

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez