Monday, April 6

cerita untuk ama

...narrator...:: ekey'z
ama, ini aku bercerita untuk kau...
semalam, al kisah nya, aku amat malas untuk masak...
duduk sorang sorang di rumah, hanya habiskan apa yang ada pagi tersebut..
tak sedar cereal sudah habis..
nasib baik bekalan susu masih banyak, so, bersarapan hanya dengan cereal + yogurt + susu + air oren.natijah minum terlalu banyak air oren, aku sakit perut satu hari...hurmph...

tengah hari yang bosan dan kelaparan, cuba menghilangkan perasaan lapar dengan melayan koleksi movie movie yang ada dalam peti kecil warna merah [external hard disk]
tetiba dapat sms....
ok, kulert ajak makan...
aku yang kemalasan untuk masak dan kelaparan bagaikan orang mengantuk di sorongkan bantal. okeh...aku tak mengantuk, tetapi lapar...so, bagaikan orang kelaparan disuakan makan..

terus tukar baju dan hidup enjin. sangat lapar sehingga aku tak tunggu lama pun unt enjin panas...owh..sungguh rakus aku...

tetiba dorang ni dah habis makan...tapi dorang lepak lepak lagi tunggu aku habis makan.
tetiba, sejurus lepas aku habis makan

'dik, ensem la adik ni'
makcik tu tegur kulert...mati mati aku ingat die memain..yelah, hati pelanggan kene jaga.
'betul ni, dah la hensem, ade bulu plak tuh....'
aku konpius, ape kene mengene plak hensem ngan berbulu???
aku terus utarakan pertanyaan
'kenapa dengan bulu mak cik?'
'bulu la nampak macho'
ok....hahaha..aku terus gelak besar....
kulert plak, cam biase, buat buat malu...hua hua hua

mak ai...baru aku tahu sekarang...
kulert ensem sebab bulu???

hua hua hua....

apa pendapat ko ama tentang cerita ini??

kepada sesape yang tak kenal kulert....
ini dia...
kulert sengal!
korang teka lah sendiri siapa kulert....

p/s : kulert, i am sorry....tetapi cerita ini ama perlu tahu.hua hua hua

5 comments:

EgLaNtiNe on April 6, 2009 at 4:53 PM said...

ahahah,,aku geli ketiak lak,,macik tu minat hero tamil kot,,tp,,nsb bek kulert tak gelap,,kalau idak mau die amek bt menantu,,ahhha,,tp seyes,,smpai bebile aku xmo kate kulert itu en***,,ahhaaah,,

ekey on April 6, 2009 at 4:56 PM said...

die dah nk kasik anak die kat kulert..tp kulert ngn slumber nye cakap, sib bek anak die tak lawa..hahaha

kwn yg dianiaya.. said...

ces..korang mmg tak patut..
kepada cik ina, someday you will say ayat keramat itu jgk..hua hua hua..
takpun keturunan hg..tp kalu keturunan hg yg ckp mmg lagi bermakna le...

ekey sengal, seorang kawan yg keji..
ces ces ces..
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.

kawan yg dianiaya said...

kpd cik ina dan ekey sengal..
aku tak minta pun dilahirkan hensem kat dunia ni..
hua hua hua

ekey'z on April 7, 2009 at 8:51 AM said...

wah...statement bajet yang amat...well, kami tidak pernah mempersetujui pendapat ko tuh..

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez