Sunday, March 22

he is the reason

...narrator...:: ekey'z

orang kata, di belakang seseorang yang berjaya itu, pasti ada seseorang yang teguh berdiri di belakang kita.
untuk terus berada di sisi kita agar kita teguh berdiri di kala terlalu banyak halangan
yang sentiasa memberi harapan dan dorongan agar kita tetap berdiri walau ribut taufan melanda
yang pasti ada di kala jatuh dan bangun nya kita
pasti ada penyokong kita...

dan kini, aku tahu aku ada seseorang yang boleh aku katakan sebagai 'guardian angel' aku...

yang tidak pernah jemu melayan karenah aku...di kala aku kepenatan dengan hal dunia, dia ada untuk bersama sama aku..
yang turut bersedih di setiap titis titis manik itu..dan, dia akan hilangkan kesedihan itu...
di kala aku mempunyai impian menggunung tentang hidup, dia akan sentiasa membantu...
jika angan angan itu bak mat jenin, dia kembalikan aku ke arah yang sepatutnya aku berpijak..bukan berangan mencari kaki pelangi. agar kau tidak sakit kerana mengharapkan harta di kaki pelangi.
bila aku bergirang, aku tahu dan pasti dia turut gembira..
...aku rindu raut wajah itu..




thanks to him...
to him who is always be there
to him who can always put a big smile on my face
to him who puts my trust and courage to love again
to him who knows me well enough till i cant even hide even the smallest thing
to him who always put me as his priority
to him who is always loves me
and most of all, he is someone who i can love back with all of my heart...


i found the greatest love of all.....
and my greatest love is syahnur adzam...

2 comments:

ScarLet Jiem on March 24, 2009 at 3:18 PM said...

ekey..
thanx to him gak coz wat idup ko bahagia
tetibe nk wat entry camni gak
hahahaha...
mmuahhh

ekey'z on April 3, 2009 at 4:33 PM said...

macih2...
well, life is a tough teacher...rite??

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez