Friday, February 13

tagged dari dayah

...narrator...:: ekey'z
people said women's handbag will reflex of who they are....betul kah??
so, ape kamu rasa tentang aku jika aku buat tag ini...


1) cari tempat sunyi yang bebas dari ancaman penjahat

masjid.

2) ambik gambar kantung bimbit uolss n isi kandungannya



3) be brave and explain to your fellow wut look inside the handbag

purse

note book

pens and fragrance, even scented candle...

dekat side poket, drugs n more drugs...
plus card fon n fon...




4) apa barang paling penting mesti ada dlm handbag
the book n my purse

5) apa barang y paling memalukan y ada dlm handbag
socks...aku tka tunjuk..malu.wanewani..hahaha

6) apa barang paling kecik dalam beg
sume mende kecik. kalo tak cmane mau sumbat??haiyak...

7) tag seberapa ramai yang dikehendaki
sarha baharuddin
ama mong..

aku nak tag kamu berdua sahaja....
sile....
jangan segan segan

5 comments:

Sumpah Aku Bukan Raksasa on February 13, 2009 at 2:22 PM said...

uit, aku xle wat tag ni. aku xde handbag. plastic beg ok?. hoho

ekey'z on February 13, 2009 at 2:56 PM said...

erk...pape la name nyer bag....aku bagi pengecualian...okeh??

Sumpah Aku Bukan Raksasa on February 13, 2009 at 5:31 PM said...

aiyak.. kene wat gak ke?. aku xde kamera. camne nak amek gambo?. byk alasan plak. haha

daie on February 14, 2009 at 12:48 AM said...

seb bek handbag ko kecik kn..klu bsr, sume benda ko sumbat..hehe

EgLaNtiNe on February 17, 2009 at 10:17 PM said...

ala,,aku pn same cam sara,,xde handbag,,plastic bag pn xde,,rubish bag dlm lab ade la,,okie tak??

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez