Monday, February 2

malas

...narrator...:: ekey'z
selepas 3 minggu yang memenatkan dan i crack myself up...
soalan yang aku dengar sejak aku inaikan tangan aku ini..
akak baru kawin ek??
hadoi...turun saham aku gara gara kegatalan melukis lukisan tak berupa lukisan di tapak tangan...
sape suh hang gatai gi lukis lukis...hamik ko!!!
(",)
aku rasa hidup aku restless....
nape ntah..cam tak cukup ruang untuk diri aku...
aku malas mengulas...sebab aku pun tak tahu sebab ape...
hrmmmph.....
malas dah la nak tulis....

aku pulang kembali ke sekolah rendah aku...
wah..mengimbau kenangan tul...
sangat sangat epi jumpe cikgu2 lame...
tempat jatuh, tempat tersungkur. tergolek. sume ade la...
tapi padang tempat aku main netball dulu dah ade bangunan...
rindu...rindu saat aktif...
saat tidak pikir pasal apa apa kecuali keseronokan.
aku pernah dengar, bila kita semakin tua, otak akan mengdelete segala kenangan yang tidak epi. dan meninggalkan kenangan bahagia. sebab tu perangai orang tua macam budak2...
zaman budak budak memang tiada nilai...tiada ganti....
aku rindu mahu jadi si kecil riang berlari...
kalau aku boleh, aku mahu kekal jadi si kecil....

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez