Saturday, February 14

empat belas haribulan dua

...narrator...:: ekey'z
aku ada date...
dengan both my most supportive n yang alwiz be there...
ama n kulert....

dan...
sebab kulert wat sengal nak beli ros, aku pun dapat ros. ama jual mahal sebab die cakap tak lawa...
thank you kulert!!!

walaupun sambut valentine dengan kawan kawan, well love is in the air...
kawan pun ok pe kan???

so, hows ur valentine??

n thankx ama on the treat!!!
love u guys so much!!!

hari ini aku layan lagu
1. i hate this part
sebab aku rindu syahnur n die sule sangat sangat lagu ni sekarang..konpius gak sebab lagu ni untuk org nak mintak break up...hehehehe. takpe. layan kan aje

2. when u look me in the eyes
sebab aku rase best jek..hahahaha

macam ade contradiction di sini..
tapi lantak kan jek..

yang penting, aku epi!!!!

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez