Friday, January 23

basketball

...narrator...:: ekey'z
aku balik umah ptg ni!!!yahoo...

dan aku akan free pada hari ahad pagi..sape up to play basketball with me..sangat di alu alukan...
aku dah lame tak main basket ball ni..kepingin gile...kepada kawan2 aku yang membaca post ini, sila lah angkat tangan jika mahu main basketball same aku..the more the merrier. kalau kaorng tak mau pun, aku main jek sorang2..ape aku kisah...

*kene gi pam bola basket..

sian mama dan abah...sorry mama dan abah sebab anakmu ini membuatkan kamu risau sampai tidak lena tido.
sayang benar mereka kat aku...betul, mereka yg paling sayang aku....always be there for me...thru my ups n downs...
i love u both so much!!!

1 comments:

daie on January 26, 2009 at 12:36 AM said...

lalink...aku nk men basket gak..nk ikut..(aku tgh angkt tgn ni)hehehe

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez