Wednesday, January 21

aku

...narrator...:: ekey'z
keluar tanpa menepek bedak di muka aku rasa sudah padan...
keluar dengan jeans dan tshirt aku rasa sudah cukup proper..
keluar dengan hanya sandal crocs yang lusuh itu aku rasa sudah selesa...

memang usia akan mengubah manusia..
dulu, aku suke melaram...sekarang, argh..persetankan semua itu..aku sudah sebal untuk melaram.payah mau amik wuduk. pakai heels yang akan buat aku lenguh 1 malam tidak dapat tidur...
pakai kain yang akan menyempitkan langkah perjalanan..aku amat simple. mungkin selekeh...mana mana sahaja. aku tidak kisah ape kau fikir. yang penting aku selesa...

dulu aku sangat pentingkan ape orang fikir tentang aku. ingin nampak cantik, kata diri sendiri.. tapi, sampai mana? asal aku konfident unt menghayun langkah. aku rasa amat selesa. lantak jika kau cakap aku dah tak lawa..aku tak kisah...

yang penting aku selesa.apa ada pada cantik? pada aku, biar aku sesimple mungkin asal orang selesa dengan aku...asal orang dapat terima aku seadanya...asal orang sayang aku...

mama aku cakap....
cintailah orang yang cinta kamu.....
dan aku pasti die amat cinta aku....
so, belajarlah untuk setia....[ teringat plak lagu kris dayanti...hehehe]

b..i love u!!![wah..tetibe plak]

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez