Wednesday, January 7

aku mau hidup sendiri

...narrator...:: ekey'z
aku mau hidup sendiri...itu pasti. mungkin sebab aku memang jarang benar berkongsi. bilik memang diasingkan dan kami di ajar untuk jage privasi masing masing. walaupun dulu berkongsi bilik, tapi, almari kami tetap hanya kami sahaja yang tahu apa inti pati, isi kandungan dalam nya. apatah lagi bila tetiba orang luar masuk dan cuba sangat sangat hard untuk cuba masuk dalam hidup aku...sungguh, aku tak akan kagum dengan usaha kamu yang aku rasa tak kena tempat itu. sebab bagi aku, kau tak perlu try hard untuk please orang sebab kalau orang suka kamu sebab itu kamu, tidak perlu please orang lain untuk suka kamu...macam aku, suke cakap mende yang simple tapi dalam keadaan berbelit belit. itu aku, kalau kamu tidak gemar, aku langsung tidak heran.

aku juga mahu hidup sendiri bila aku rasa amat penat dengan hidup dan perlukan rehat untuk aku dan hidup aku...tolong hormati privasi aku dan keperluan rehat aku..betul, aku akan marah marah bila kamu kacau aku mahu rehat dari hari yang penat. persetankan apa sahaja alasan kamu. aku perlu rehat. kalau itu susah untuk difahami, aku rasa kamu langsung tidak kenal aku. aku emo, memang sebab mungkin expectation aku dari kamu amat tinggi. argh...salah aku. meletak expectation terlalu tinggi. dan sekarang, aku tidak expect apa apa pun dari kamu. biar aku hidup tanpa expectation dari kamu. aku rasa itu lagi baik untuk kamu dan aku.

maaf jika ada yang terkecil hati.
kalau kau mahu kenal aku, ini aku...
cakap lepas, dan payah dengar cakap orang lain.
sebab aku yang tentukan hidup aku...
kau tak suka, aku langsung tak ambil peduli.

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez