Wednesday, December 10

nockira (o_o)

...narrator...:: ekey'z
orang cakap, tinggal kan masa lalu dan hadapilah masa sekarang dengan harapan yang baru...
ada betul dan ada tidak nya....well, depend untuk korang la...
aku ingin kongsi rahsia cuti aku...

hair pertama cuti..aku bertolak dari bentong pukul 11 pagi gak la....jem gile jalan menuju ke kelantan..n aku meneruskan perjalanan di arah bertentangan....lalalala~
namun, masih ramai orang jugak!!! awat la balik time aku nak balik....

sampai nye kat kuantan...lepak jap sambil dating2...aku suke!!!dan yang menambahkan kesukaan..ive got present!!!!thnk u b!!!i love u more n more...jangan salah paham...aku tk sayang die sebab barnag yang die kasik..aku sayang die sebab aku sayang. dan hadiah itu hanya sampingan....amat epi jumpe die...sebab die bakal tinggal kan aku....tinggal kan aku selama 2 minggu atau lebih...sebab tugas dan tanggungjawab pada kerja...[wah...bukan main lagi kau bermadah]

pastu, balik n get ready to balik kampung...it just me n my adik...since adik aku de gaduh amende ntah ngn bapak aku..aku pun sebagai pasukan mengaman PBB bertindak meleraikan pergaduhan kecil kecilan dengan membawa adikku lari jauh dari kawasan pemberontakan...[end of story di mana malam itu aku tido tanpa mandi sebab sejuk gile!!!]

esoknya, hari ahad..semua berkisah tentang kau dan die...dating lagi...*wink *wink
kami lupe nak merakamkan gmabar2 kami sebab duk sibuk merapu meraban cakap bukan2 sambil gelak2 1 hari...so epi!!!!berlari dalam hujan sebab parking lot takde tmpat berteduh...aku akan terus menyuumpah tiap kali ke mesra mall!!!tapi itu je yang dekat pun..malas menyusuri jalan2 jam..sebabtu kami ke tmepat yang mmbosnkan itu...well, walaupun tempat itu bosan..kami tidak bosan sama sekali....

hari raya....aku kene demam...aku tido je 1 hari....hua hua hua
esok kene kerja tapi terperangkap kat umah atuk..banjir!!!!!!aku teruskan tido lagi...well, 1 hari aku tido...

esok nya dapat cuti emergency...
aku ambil peluang ini untuk dating...tp si BF buat muke ketat...bukan salah aku tp org yg lepak kat hai peng tu usha kami cam kami wat salah..sebenarnye itu sume adalah membe2 aku..aku tak perasan plak dorang usha sbb aku mbelakangkan mereka...malang si BF..die memang tak suke perhatian yang maha melampau cmtu...
len kali ckp je camni ' awat??mau pelempang ker??' [jangan buat... aku saje jek kasik cadangna tak berapa nak bernas.]

dan petang itu aku kembali ke bentong...masing masing sedih sebab aku bakal pulang ke bentong dan kembali bbz dengan kerja dan dia akan ke laut...dan destinasi die bakal tempuhi without internet!!!!haiyak!!!i m gona miss u a lot..

tapi aku tau...die akan call aku!!sebab aku rindu die dan die tentu akan rindu aku!!!!
i love u love...[cma geli plak mengatakan begini untuk tontonan awam... ;P]

itu sahaja....
aku rindu dia!!!

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez