Friday, December 26

merapu meraban

...narrator...:: ekey'z
kamu dah tengok filem susuk??ala, filem yang ade ida nerina berlakon tuh ngn sofia jane.
layan gak cite die..tapi ngeri la jugak kan...
tapi layan...

nape aku cakap layan??
kau tengok lah sendiri..aku di antara orang yang lambat gak tengok cite ni..tapi memang takut la. tetibe kau jadi ayam. hua hua hua. cam sesuai plak ayat ini untuk ama ayam...ama, kite lihat cerita ini sama sama kan??di dalam lab..hahahha...nampak sangat mengulor nyer..boss tengok sejuk hati tengok kuli kuli nya balik lewat..tapi die tidak tahu hari itu kami balik lewat sebab tengok susuk..tau tau dah pukul 7 dan sunyi sepi..hanya kami berdua yang tinggal..mencanak gak kemas kemas mau pulang selepas tengok aksi aksi ngeri..kang tak pasal pasal ida merina berupa ayam datang. tapi tak mungkin sebab kami tak pakai susuk...hua hua hua..korang pening???ape kate tengok dulu...betul betul punye serius...

minggu cerita melayu aku panggil...di mana kau rase mahu tengok cerita melayu sahaja. sampaikan aku lupe donload gossip girl..dem!!!kalah lagi pada azrul..die donload dulu...isk..
ini lagi satu..cite bimbo yang best...aku nak body seperti serena...boleh tak??
sebab sekarang ini masih dalam suasana dan mood krismas, aku nak wish la...ala ala wish list tahun baru ape yang aku nak capai...so korang, doa doa la aku boleh jadi sehot serena...hahahha..cam haram jadah wish list..hahahaha

lagi satu..filem sepi..sesuai untuk mereka yang sepi...
erm..sape sape yang sepi boleh la tengok cerita ini...moral of the story. cinta tak semestiya bersatu...tapi aku nak bersatu dengan cinta aku!!!!!so, moral of hte story, tengok cerita sekadar tengok..hahahaha...aku dah pening dah sebenarnye....semalam kurang tidur kerana ade hal hal peribadi...adush.aku amat mengantuk...sesape mau jadi driver aku petang ini angkat kaki...aku tau kau tak mau..aku tak heran pun..aku akan minum 40 botol red bull...yeah!!!hahahah

ape aku melalut pun aku tak tau...makin melalut makin ke mane hala otak aku ni...makin berat plak kelopak mate untuk aku tahan...aku rasa cam mau masuk surau dan tidur...hari jumaat, sure la takde orang mau masuk surau nak semayang zohor kecuali aku dan kak cah...patut tak kau rasa???opss...aku lupa, ade janji dengan kontraktor tepat jam 3 nanti..kau jangan lambat.nanti aku naik hangin...hua hua hua...

okey la..nak sediakan minuman penambah tenaga untuk aku...
apa itu??
mesti la red bull...

yang benar,
orang mengantuk tahap cipan

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez