Thursday, November 20

aku dan aku

...narrator...:: ekey'z

tolong aku figure out..adakah aku dalam depression??

1. aku mengalami masalah tido.
walau aku penat camne pun, aku susah mau lelap..dan walau aku tido lebih 8 jam, aku bangun dengan perasaan maha mengantuk...

2. aku sering sakit kepala dan di hinggapi selseme
head ache and flu is showing that aku neyr antibody level semakin turun..salah satu simptom orang dalam depression adalah mudah dapat sakit...

3.aku makan dengan banyak
pola pemakanan aku berubah...aku makan dengan banyak. dulu pun aku makan banyak juga. tapi sekarang, aku macam terlampau banyak.

4. berat aku berkurang
yer..memang aku mau diet..tapi aku makan banyak tapi berat aku turun 1 kilo....its only thursday.tak sampai seminggu...diulangi lagi sekali.aku makan banyak tapi berat aku kurang...apakah definasi ini??

5. aku cepat marah
aku adalah seorang yang amat susah nak marah..sekarang, aku cepat naik hangin...uwa...keadaan emosi amat tidak stabil..even a small thing pun aku akan mengamuk tak tentu pasal...i hate myself behaving like this...

6. aku letih
aku akan tetap letih walaupun baru bangun tido...tidakkah itu pelik??aku letih di setiap masa...

[anybody please help me..aku rase amat helpless..]

2 comments:

Anonymous said...

thats weird. maybe ko stress keje kot. i dont think u're depress. why dont u goggle symptom2 org stress & depress.tgh which suite u better and tgk whats d solutions. risau lg lama camtu, lagi teruk.

ekey'z on November 20, 2008 at 5:41 PM said...

thank u sarah on lovely n wise advise..

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez