Sunday, September 14

working weekend

...narrator...:: ekey'z
keje di hari minggu....di bulan pose...
de advantage dan disadvantages die...
advantage
1. tak rasa lapa sgt sbb busy wat keje
2. mengisi masa terluang ngan aktiviti berfaedah instead of tido sepanjang hari
3. menjimatkan duit sbb bil elektrik kat umah akan kekal bawah rm20...hua hua hua

disadvantege
1. takle balik umah
2. tak cukup rez
3. takle tido sepanjang hari

let make it fair....3 advatages and 3 advantages...

sebenarnyer,aku malas nak pikir mende lain dah...
sano busy kot...semalam tak call, neither today....erm...i wondring how is he doing right now???
did he miss me like i miss him???did he is tired???puase tak arini??hehehehe

erm...talking bout boys....
its been awhile since lat call from sinister...i wonder why...
busy with work kot...

haaa...aku dah pasang astro kat umah aku...thinking of kene settle down kat cini for now, i was thinking filled up my house with things that i want in my own house..hehehehe
aku terpikir gak nak beli umah, tp memandangkan aku tak pikir aku akan settle down kat sini untuk selamenyer...aku akan pikir balik kat mane nak carik umah....sambil menyimpan untuk mase depan....

erm...memang orang cakap,biar husband je la carik umah...tapi kan, camne kite nak tau pe jadi in the future...takkan nak mengharapkan orang lain jek...dat is so NOT me!!! biarla pe yang aku ade sekarang adalah hasil ape yang aku usahakan..

tetiba, bila sano ke laut ni..meninggalkan aku dengan banyak masa....banyak masa untuk pikir kan masa depan dan banyak masa untuk pikirkan tentang the whole things that happen...
walaupun memang diakui ketiadaan nya amat dirasai....sebab he is the sweetest thing ever happen...the best damn thing!!!!yup, aku tau maybe sume ni sebab masih 'hangat-hangat' tapi hopefully, semua berjalan seperti yang dirancangkan...insyaAllah...

walupun kadang kadang aku tau die dan aku ade doubt...tentang kami dan masa depan...tapi kan, just go thru the flow....

i miss he sang me songs....really2 miss that moment!!!!!the moment we spend together....spending the whole day!!!wah...i iss him so much actually....

owh..i lost my grandma bracelet.....aku tak tau mana ilang...iv search everywhere....but stil cudnt find it!!!!rase sgt2 teribble!!!!itu adalah gelang yang arwah nenek aku nye!!!!camne ntah leh tertanggal!!!!uwaaa.....sangat2 sedih.....

2 comments:

Anonymous said...

sin mest nk ade...

ekey'z on September 18, 2008 at 9:09 AM said...

erk....opss.jeles plak lelaki kesygn ku..pape pn b, u r my love...kan b kan??

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez