Monday, June 16

sleepy head

...narrator...:: ekey'z
selepas 1 pagi menyiapkan keje2 aku....aku berchatting la pd waktu petang nyer...
hahaha...n membe aku memperkenalkan 1 website ni
http://bluekaripap.com
tada....new prespective of life....ske aku tgk mende alah ni smpai ngntuk aku ilang...
aku ngntuk 1 hari ini...bgn 5 pg...ciap2 [ kene bertolak awal sbb kene smpai office b4 830]...btolak dr umah slps smayang subuh...cejuk gile air.sampai menggigil2 aku....klo x keje, aku biase mandi tgh hari.al maklumla, time cuti je bley bgn lwt..n klo time keje, aku mandi bl dah nk g keje...kul 7 lbh baru mandi...smayang2 dl, gosok2 baju br g mandi..dah lame gile aku x mandi sblm subuh....gile cejuk!!!!!

pas2, kesan daripada bgn awal n kurang tido....aku lemau sepanjang hari...tapi xde r lemau sgt...sbb sume keje aku ciap...bl takde keje tu la membebankan diri kau unt trus stay alert..kpale aku pn cm dah biol2 dah ni....kes nyer, smlm aku try tdo awal...dr kul 10 aku msk bilik n tdo atas katill....aku xle tido.sabo je r..aku ciap g mkn pas2, g mandi ciap...tp aku mls nk g amik selimut...sbb aku mmg susah nk tido klo xde selimut...walaupun tgh hari....huhuuhhu..tp di sbb kn malas yg menebal,aku rele xmo g amik comforter...hahaha..n padah nyer, aku tido dgn x lene.....padan muke.pas2 lemau 1 hari...

pastu membebel di dalam blog...pas2 wat muke ngntuk!!!!huargh...kali ke bape ntah aku menguap.aku pn x tau

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez