Monday, November 10

survey bosan2...

...narrator...:: ekey'z
1. Bekas kekasih saya adalah :
life is too short 4 hatred....dats wut i heard n i try to make it happen
no more hatred just ingorant...heheeheh

2.Saya sedang mendengar :
tiada apa apa kecuali bos bos sedang bersembang

3. Mungkin saya patut :
masuk lab and do more testing tapi saye malas

4.Saya suka :
duduk sorang2 dalam umah

5.Sahabat-sahabat baik saya :
alwiz thr when i need them...thank u guys

6.Saya tak paham :
camne nk survive lagi 3 minggu sblm gaji msk

7.Saya kehilangan :
mood!!!

8.Ramai yang berkata :
ko ni poyo la...

9.Makna nama saya di muka depan frenster :
keagungan..

10.Cinta itu :
indah

11.Disuatu tempat, seseorang sedang :
rindu aku!!! wink wink

12.Saya akan cuba :
untuk tidak chatting hari ini

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
bapok tipu nyer!!!

14.Saya tidak akan/pernah mahu :
tinggal kamoo...

15.Telefon bimbit saya :
ade 3..hahahah

16.Bila saya terjaga dari tidur di waktu pagi,perkara pertama yang akan saya fikirkan ialah :
malasnye mau keje

17.Saya paling meluat bila :
aku meluat...hahaha

18.Pesta/Parti adalah :
flirtitious!!!!

19.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
katak..onk onk..

20.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
primary schooll...

21.Hari ini :
aku sakit kpale..

22.Malam ini saya akan :
tido awal..
23.Esok pula saya akan :
keje

24.Saya betul2 inginkan :
jumpa syahnur....

25.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini, apakah perkara pertama yang terlintas di fikiran anda ?
burn lagi ke huh??
26.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
arked...

27.Makanan Barat atau Jepun :
malayu..hehehe

28.Bilik yang terang atau gelap :
gelap...

29.Makanan segera adalah :
mende2 yang tak perlu di masak..mkn trus..

30.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
camne leh masuk air??

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez