Monday, November 10

aku dan kemalasan

...narrator...:: ekey'z
hari yang penuh dengna sifat malas...

1st thing in the morning...
aku bangun pukul 8...sebab aku malas mau ke office...
2nd thing
malas mau singgha kedai untuk beli sarapan menyebabkan aku kelaparan sampai tegah hari
tengah harinya pulak, aku malas mau keluar beli mkn, so, aku end up mkn nasi goreng sape ntah bawak pagi tdi..makan ngan azrul
malas mau duduk di lab, kau gi site visit..
malas untuk buat kerje, tunjuk muke kat bos aku datang keje dan pergi mengulor ke sana ke mari...
padahal aku kene buat reaction aku.huhuhu

mungkinkah esok aku akan jadi sedikit rajin??aku pun tidak pasti

sebabnye, weekend aku cam hampeh...
i miss u so much..
dah terbiase die yang drive dan aku lepak lepak di tepi, aku malas mau keluar ke bandar walaupun banyak aku nak buat...dah terbiase kuar dan habiskan masa dengan dia, aku malas mau keluar dan lepak dengan membe [teruk betul perangai]
oleh kerana aku sayang dia...aku sangat sangat rindu dia...

kene renew roadtax aku..waaaa...duit lagi...
camne mau simpan duit mau kawin ni??
sesape yang baik hati dan terlebih duit, ade baiknya tolong aku dengan menderma unt aku..hehehe

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez