Sunday, November 9

tested

...narrator...:: ekey'z
arini, aku biasanya tak tunggu pun rancangna melodi sebab aku bukan tau sangat perkembangan artis ni..tapi tetibe aku arini dengan semangat nye tunggu..ciap gi beli lauk kat kedai sebab tak mau masak takut tertinggal...hahahaha
kes yang aku tunggu rupe rupenyer paling last die tunjuk..ceh, klo aku tau, aku masak dulu...daripada prabih duit tadi...hampeh tul
kes yang aku nak tengok tu takde lain....aku mau tengok abby serang norman hakim...
kenaap lelaki lari bile kene serang??
1, jawapan lazim orang lelaki, nak reda kan keadaan....[aku dah biasa dengar jawapan ini dan semestinya, ini adalah jawapan lazim orang lelaki yang bersalah tapi takut mahu bersemuka]
2. malas nak jawap [ sebab ape yang pempuan tanye akan buatkan die terperangkap. i mean, tipu tipu dia akan terbongkar]
3. tak nak emo [ ceh..ini jawapan yang aku takle handle....takmo emo apa jadah nye....dah ko wat perangai, ape yang orang lain tak emo nyer]


aku malas nk pikir dah....cian abby aku tengok....sebab aku perempuan dan aku tau perasaan sakit bila lelaki wat perangai gatai nyer..yer, aku tiada kena mengena dengan hal rumah tangga dorang tapi kejadian ini sebenarnye ada di keliling anda..tidak perlu jadi artis untuk bertemu lelaki lelaki seperti ini...
tapi tak tau la kalau pasni dorang kembali bersama...well, back to basic, jodoh....

abih cerita pasal abby ngn norman yang tengah hot tu dan sekaligus menaikkan nama mimi yang sebelum ini, aku pun tak penah tau kewujudan die dlm entertainment ni...lantak la diorg...

aku nekad tak mau online sepanjang minggu depan..aku akan online balik malam jumaat [kalau aku balik rumah]...hehehe
email dan update bolg je akan aku lakukan...tidak lupa fs dan download cite dan myspace dan juga facebook...aku hanya tidak akan on9...sama ada skype or ym...both.
kenapa??sebab bf aku cakap semalam die ok jek klo die tak chat ngan aku...lagipun, aku cet ngn die je pun slame ni..so, tak yah on9 seminggu..tgk skit...ape jadik..
aku dah sediakan buku buku yang banyak untuk menghabiskan masa...
dan bf aku, pasti akan tido awal..[aku rase la...sebab aku tak tau die akan tido awal ke tak]

well, dalam idup pun ade test kan, ape kate kite buat test unt relationship nak tgk sejauh mana korang boleh pergi...
plik bukan???ahaks....aku memang pelik dan itu di akui oleh ramai org...jadi, aku tidak kisah...

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez