Thursday, December 16

summary

...narrator...:: ekey'z
my friend, sara, accident dua hari lepas.
die kerje kat kuantan...
walaupun aku duduk dekat jek, oleh kerana kekangan masa dan kerja, aku tak dapat lagi nak gi nengok sara ni...wut a bad fren :(
aku sempat call jek...
i hope u ok...k dear.

ye la, sekarang ni kan selalu hujan panas hujan panas.
cuaca tak menentu.
sian cik sarah :)
mungkin ade rahmat...insyaAllah

23 dec ni, company cik hubby ade buat family day.
since ade lagi cuti 1 hari.
dan kerana aku dah nak berenti kerja dan cuti tak boleh di forwardkan ke tahun depan,
aku amik la cuti...
itu jek yang paling seswai aku nengok...

aku tak expect pape..
since aku tak pernah kenal pun kawan kawan sekerja ci khubby ku ini
[nape aku menaip kuat gile ni?]

owh..
aku excited
Alhamdulillah, ade jugak reply application aku.
at least i know. i am still available in the market. two thumbs up!
hopefully cepatlah dapat kerja baru.
aku dah tak tahan dengan kerja yang selalu adhoc tak kene tempat.
kerja yang boleh di rancang tapi tak di rancang. bila aku dengan prihatin nya nak rancangkan, aku pulak kene marah! dem!
kalau sistem sendiri tidak boleh di improve, ape lagi yang tinggal?
so, aku pun angkat la kaki...

itu la serba sedikit nape aku nak blah.
aku tak tunding jari kat sesape.
tapi itu la
bila dah tak fun kat tempat kerja.
baik blah jek!

dan, semalam, aku ada lunch date dengan kak edda.
lame sangat tak jumpe!
padahal duduk dekat jek
tu la orang cakap, dekat tak semestinya mesra.
:)

1 comments:

-JuvItArs- on December 16, 2010 at 10:40 PM said...

lor..sis dh nk benti kje..?? bpe lm je smpt brthan kt cmpny skrg neyh??

hurm2..hrp2 dpt tmpt kje yg lg elok la psni...tk elok la kot salu sgt tuka2 tmpt kje..kn2?? (org kta la...hu~~)

so..ps rsign nnt..wtpe jerk? ke trok msk cmpny bru??

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez