Tuesday, October 19

The man

...narrator...:: ekey'z
Aku dan orang lelaki handsome segak bergaya memang tak pernah ngam.

Bagi aku personally. Aku takut dengan lelaki handsome segak bergaya ni. Sebab kemungkinan untuk orang rampas amat lah tinggi. Nak nak lagi yang jenis melayan. Owh. Memang aku anti. Or mungkin perkataan yang lebih sesuai, aku fobia.

Alhamdulillah. Jodoh yang Allah kasik itu yang terbaik kan? Die cukup sempurna di mata aku. Siapa sangka, disaat aku tak terfikir mahi secare serius berhubungan, kini sampai ke jinjang pelamin.

Cukup lah suami aku handsome di mata aku. Dan pandai sangat layan kerenah aku. Suami sempurna di mata aku. Cuma aku yang kurang sempurna. Berusaha lagi untuk menjadi wanita dan isteri sempurna.

Sebab, ciri paling dominan dalam hidup aku adalah ignorant. Betul. Sangarlah ignorant nye. Kesian incik suami. Dah cuba untuk tidak begitu ignorant. Tetap kadang kadang, tanpa sedar aku ignorant sangat sangat.

Semoga aku adalah isteri sempurna di mata die. Sesempurna die di mata aku.

Eh. Cam takde kene mengene plak dengan tujuan asal.

Okies, sekarang aku memang amat kurang fokus. Rindu gamak nye. Dah 3 minggu tidur di peluk lengan sasa, dibuai dengkuran nafas halaus. Kini tidur tak berapa lena. Asyik terjaga mencari sekujur badan panas itu. Walhal, aku yang gigih ponteng 2 jam kerja hantarnya ke lapangan terbang.

Ye, aku rindu sanfat sangat.

Dan amik keputusan tak nak ulas dah pasal perenggan pertama tadi sebab aku sendiri lupe isi badan nya.

Mau tido, mimpi macam semalam.

Semalam mimpi kamu. Ye. Sangat rindu. Walhal. Baru hari kedua di tinggal kan. Lagi 12 hari menanti.

Lelah.

Lama sangat.

Rindu lamu sangat sangat.

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez