Sunday, September 26

ciri no 45

...narrator...:: ekey'z
walaupun bertahun menconteng dan tanapa jemu mencongteng, masih belum pandai berpuisi seperti sarah or ida.

tapi yang paling aku suka, cume pendengar setia...
sejak bertahun dulu

fynn...

aku cuma, tulis apa yang aku rasa...

jeles gak tengok orang pandai tulis2 ni...

maksud sama, uraian lebih menarik..

owh...lupe. aku memang begitu...

puitis bukan aku...

so, sabar je la kalau kadang kadang aku sendiri tak paham orang berpuitis...

memang, kalau mahu berbicara sama aku, paling di hormati jika bercakap secara jelas, bukan puitis..dan of course no, double meaning...

aku memang lampi sangat.

contoh,

aku : sorry la, susah susah jek hantar sampai rumah..
dia : takpe, pasni jadik umah i gak

aku dalam hati : owh, die berminat nak beli umah aku...

yes, aku selalu begitu....

ciri no 45

sekian.

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez