Tuesday, November 10

then the story goes.....

...narrator...:: ekey'z
the story goes like...
roller coaster....

excited bile naik first time, n get bored kalau dah naik banyak kali...
excited jika belum jumpe yang paling best antara terbest, dan bosan jika pernah rasai paling best antara terbest...

life......

itu seperti roller coaster....

life....

tiada istilah mendatar...

kehidupan itu....

amat warna warni....

aku...
pernah rasa indah walaupun....
walau hilang janji solat ku yang lima. hilang segala macam pantang larang yang ku pegang selama ini.
aku pernah rasa paling berdosa tiap kali menghadap Allah..seperti tidak diterima segala amalan..
tapi, siapa kita untuk menilai terima atau tidak?laku kan yang terperfect dan tawakal. doa, agar segala amal di terima....
aku pernah rasa megah apabila apa aku inginkan, ada di dalam genggaman...aku juga pernah nangis teresak esak bila gagal mendapat apa aku mahukan...
aku pernah bangun..tinggi...jatuh rebah..bangkit dan mula langkah baru.....
i am only 24....
i wonder what i can tell my children when i at 35...

aku sedia terima segala pengajaran, pelajaran tentang hidup...
dengan itu, satu sahaja aku minta...
Tuhan...
jangan lupa aku....
jangan biar aku lupa Engkau, wahai Tuhan...

kerana manusia sentiasa datang dan pergi....

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez