Friday, September 11

sudah seminggu

...narrator...:: ekey'z

sudah seminggu incik nock di lautan biru...
dah 2 bulan die tak ke laut..dan seminggu pun perasaan aku sangat S**k..
aku rindu dia...

tempoh 2 bulan di darat buat aku hilang imun aku untuk jauh dari dia....
walaupun, he call me more than once everyday...but i teribbly missing him....

dulu, aku sangat kental...bak kate org putih, miss independent.
tapi sekarang, my world revolved around him...n i totally depend on him...

i am falling really hard on him!

we r happen to be meant together...
right incik nock???

walaupun aku tau lambat lagi dia akan baca entry ini...
walaupun sepanjang die ke laut, tidak aku titip kan emel memenuhi inbox nyer.. sebab aku perlu setel banyak hal di sini sebelum pergi tinggal tempat ini....

cepat balik wahai pelengkap hati.....

sebab separuh hati mu ini amat parah keadaannya...



*jangan muntah yer adik adik bace post ini....

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez