Tuesday, July 7

susulan kejadian

...narrator...:: ekey'z

kejadian ini dah lama...masa kene handle golf tournament....
gmabar pertama..masa registration...
nasib baik participant semua on time...
registration start at 12- 2 pm..
gamba ini di ambik sendiri bila semua dah register...



ini plak time tunggu nak kasik score card....
sempat berposing..sebab nye punye lah lame dorang nak ciap...isk isk isk
pasni, aku dan kak cah makan..tapi gambar nye lupa nak ambik sebab lapar sangat..hahahah

dan ciap ciap untuk majlis penyampaian hadiah...
aku dan kak cah dapat bilik yang amat luas since kami tak tau nak hang out kat mane..so, masuk bilik dan tidur...
hahaha...
aku paling suke toilet die...
sebab ade dedicated room untuk shower ngn bath tub...
by the way, event was held in Berjaya Bukit Tinggi Golf House.



see, aku cakap, aku ponteng kerja yang berhemah..hahaha

[gambar participant aku tak masukkan sebab dorang bukan hensem pun..hahaha]

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez