Tuesday, June 16

post atas permintaan...

...narrator...:: ekey'z

ini adalah post atas permintaan..
kulert cakap kat aku : ekey, tulis la pasal aku..

so, aku dengan baik hati nye tulis lah..
tentang seorang bernama kulert...
name budak ini kulert...
die cakap aku half man, half woman...dengan slumber memperkenalkan aku sebagai she man...
die memang sengal...
dan die jugak mengatakn bahawa orang kurus kepala besar....

die adalah engineer merangkap formulator bagi mf dan emulsion..hebat kan???
caya la kulert ko memang aset terpenting syarikat...

die pernah menjadi dietician aku...
hua hua hua...
very supportive fren..

die jugak supportive apabila mengeluarkan aku dari bilik air ketika aku menangis gile babeng...hahaha.
tapi, sampai sudah aku kene perli sebab kejadian malang itu...

die jugak adalah orang orang penting dalam kegiatan menginstall Counter Strike di office...owh.dan die balik kerja lewat kerana berperang..

die memang suke immitiate bunyi2 pelik yang beliau boleh dengar..dan mangsa terbesar die adalah AMA...cian gak tengok ama. tapi dorang ni memang rapat sebab harsh joke...so, everyone just doing fine...walaupun kadang kadang ama cam tension...

aku malas la nak tulis panjang panjang pasal ko kulert...

bak kata ama, kulert ayam...

4 comments:

ApEz ""MaTTeNo"" on June 16, 2009 at 9:31 PM said...
This comment has been removed by a blog administrator.
EgLaNtiNe on June 16, 2009 at 9:58 PM said...

A lah 4 dis entry,,

tp minus jd A- sbb ade membabitkan name Ama yer disitu,,sedikit kluar dr tajuk dan tujuan asal entry ni,,

aku nye cite,,bile lak nak bt,,tp make sure cantek2 blake yer penulisannya,,wawaa,,

ApEz ""MaTTeNo"" on June 16, 2009 at 10:56 PM said...

ooo.....delete komen aku....hahaha
yaperdaaaa....

ekey'z on June 18, 2009 at 11:56 AM said...

ama, ko punye list mmg dalam list..sabaq naa..

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez