Thursday, June 25

hari melayan datuk datuk di padang golf

...narrator...:: ekey'z
semalam dan hari ini mendapat task yang tidak langsung ade dalam priority aku..
semalam pergi bershopping barang barang golf sebab company ade buat tournament golf..
so, aku kene tolong bagi hadiah. a.k.a teman kak cah gi sane...

mengarrange arrange barang golf sambil carik barang golf...
kalau suruh aku shopping, aku memang terror..tapi tidak dalam barang golf...
tapi aku tetap boleh tunjuk terror bila time pilih baju player...
kalau tanye aku kayu golf, takde maknenyer...
mase tengah tunggu salesperson carik carik baju, pergi swing swing kayu golf..konon cam terror la..padahal, haram tak tau.

dan datuk datuk ni ade gak yang gatal...siap mintak special caddy tuh..
hua hua hua...dont ever trust ur man...

the best part is, aku mengescape kerja di office secara rasmi tanpa ade orang marah..

hari ini..berpanas di padang golf..yeay!

cant wait my transformer movie!!

last but not least...

welcome home honey dew!!!!!eh..honey!!!
honey bunny ekey....

weeee....

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez