Monday, May 25

masaalah tidur lagi...

...narrator...:: ekey'z
sudah seminggu tidur aku restless...
pernah tak kamu bangun tidur dan kamu rasa sangat penat..seperti kamu tidak pernah tidur pun semalam...
itu yang aku rasa sudah seminggu..
dan hari hari aku berteman panadol...

aku sendiri tidak tahu kenapa...
even sepenat mana, masih gagal mahu tidur dengan aman..
tidur aman, maknanya, rest secukupnya...

sape ade petua untuk lena tidur??
sila la kongsi..
sebab aku penat hari hari bangun dengan perasaan penat...

2 comments:

Acemafia on May 27, 2009 at 11:20 AM said...

senang jek.. cuba lumba lari dgn kura2.. sbb mase arnab lumba dgn kura2, dia tertidur dgn lena.. harap membantu

Sumpah Aku Bukan Raksasa on May 27, 2009 at 4:32 PM said...

ko telan panadol campur coke. confirm lena sampai bila-bila. hehe. kawan aku wat camtu menjadi la. ;P

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez