Thursday, April 2

situ sini sana

...narrator...:: ekey'z

gambar tiada kene mengena dengan entry

nasihat kepada jelitawan jelitawan yang bergeliga, cukup dari segala segi cuma masih mencari cari...

jangan risau...teruskan pertingkatkan diri anda. terus menjadi jelitawan. teruskan menjadi yang terbaik...
biarkan lelaki lelaki itu terus bereksperimen dengan wanita wanita.. biarkan mereka memberi hadiah yang teruk teruk, di marahi kerana perkara perkara kurang matang, biarkan mereka menjadi matang. biarkan mereka....
dan..
bila mereka sudah cukup matang, just grab them...


hahahah...aku suka ayat ini...
ayat di olah dari sape ntah semalam dalam oprah.aku lupe sape...
tapi aku dapat ayat ni mase tengok oprah. aku lupa ayat sebenar. so, aku olah...

ade betul nya kan??

tengok past relationship kamu....
dan tengok relationship kamu sekarang...
dan kamu nilai sendiri.... hehehe

thanks love coz ive found u now...

dulu aku pun macam terpikir gak, nape lah aku tak kenal die dulu...
tapi bila semalam aku dengar perbualan di rancangan oprah, aku rasa ade betulnya.

mungkin jika aku kenal dia dahulu, aku tak mungkin macam sekarang...
kalau aku kenal dia dulu, mungkin kami lebih kepada sebagai kawan...dan bila gf dia jeles, or bf aku jeles, aku akan renggang di situ....
kalau aku kenal dia dulu, tak mungkin aku cakap yes bila dia approach aku...
sebab aku memang nilai orang atas dasar luaran sahaja suatu masa dulu.. bagaimana rupa, apakah pencapaian terbaik pernah dia dapat, apa material yang di pakai, apa dia ada untuk aku, berapa umur dia, n so on...
n yes, i learn a lot as i grow up...

luaran hanya bonus....dan judgement on the first impression is too rush and harsh..
mungkin jika aku jumpa dia dulu, mungkin tiada hari ini...

n now,
yes...i am very grateful that i've found u now..

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez