Wednesday, April 15

gelak sampai nangis versi lawak sengal....

...narrator...:: ekey'z
aku akan tulis entry ini dengan dialog

kejadian berlaku di dalam kereta katak putih ku. dalam perjalanan pulang ke bentong dari shah alam, baru sahaja melepasi tol bentong timur.

aku : susah la plak nak cabut charger ni...
kulert : ko sentap jek
aku : ko jangan, rosak kang...aku baru beli tuh..
kulert : meh sini aku buat...

berjaya keluarkan charger dari tempat cucuh rokok tuh... ala, yang bila kita tekan tu dia panas tuh...aku tahu korang tau, saje jek nak explain gak....
masa ini, aku melepaskan slurry yang ada kat tangan..sebab nak ambik charger dan simpan dalam dashboard.

tetiba...

aku : ala, dah tumpah slurry....kulert, bukak tingkap jap, aku nak tengok..eh, tak yah la.

kejadian berlaku sekitar 11 malam...

kulert membukak tingkap tanpa berfikir...
aku : asal ko bukak tingkap? mana nak nampak...

kulert blur sambil sengih sengih...
aku plak, bantai gelak sampai keluar air mata...
natijah nye dari gelakan tersebut, aku di tunjal di kepala...

moral of the story : kulert kadang kadang itu naive orang nyer...

aku sampai hari ini takle nak paham nape kulert bukak tingkap bila slurry tumpah dalam kereta dan kejadian berlaku tengah malam...
sesape boleh explain???

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez