Thursday, March 5

mission!

...narrator...:: ekey'z
semalam...kenapa ntah, terlebih emosi...
hal kecik pun mahu di panjang panjang kan...
mungkin pms??
owh..aku suka bergelar perempuan...bila beremosi boleh pakai alasan yang satu ini...
tapi sebenarnya kau bukan lah emosi sangat...
aku lebih emosi kalau aku penat dan lapar....

kalau perut kenyang, sure senang hati...
ko nak buat ape, langsung aku tak heran..kau nak kata aku sengal ke, buruk ke, ape jadah ke...
tapi kalau aku penat dan di tambah tekanan lapar....
ini memang disaster....

aku tengah berdiet sekarang...
dan dietery aku adalah di kulert....dia memang menjalankan tugasan yang amat baik...
cuma 1 kekurangan dalam proses diet aku ini...
aku tiada masa untuk bersenam...
ok, sekarang susha pelan pelan sit up apabila bangun pagi....lemak di perut harus di buangkan dengan kadar segera!
tapi, aku buat dengan cepat cepat sebab aku selalu nya lewat bangun pagi...
i am not a morning person k....

dapat advise untuk buat cardio...
mencarik senaman sesuai untuk orang malas seperti aku ini...

sape lagi yang boleh tolong aku berdiet???

9 comments:

Sumpah Aku Bukan Raksasa on March 5, 2009 at 4:38 PM said...

aku bley tolong tp ko kene kasi buku bank ko kat ko. dari situ, aku catu pemakanan ko setiap hari. amcm?.

ekey'z on March 5, 2009 at 4:50 PM said...

owh...itu terlalu kejam...

daie on March 5, 2009 at 8:28 PM said...

sng je ekey..ko xyah mkn nasi..pcaya la ckp aku..aku pn tgh bdiet gak ni.tp aku mkn gak nasi..hehhe

Acemafia on March 6, 2009 at 3:33 PM said...

minum teh o limau or teh o halia pekat, jgn letk gula tiap hari.. works for me.. :)

ekey'z on March 6, 2009 at 3:48 PM said...

to daei : aku mungkinkah hidup tanpa nasik???idea lain???

acemafia : owh...bukan kah teh o halia itu untuk orang buang angin kah???pernah try tapi x pernah lepas mahu telan...

Sumpah Aku Bukan Raksasa on March 10, 2009 at 2:47 PM said...

ekey.. ang xyah diet ah. badan ang dah sedap. mampat. chewah ayat. haha. uit, bila pulang kemaman?.

ekey'z on March 10, 2009 at 6:50 PM said...

wei, meh la balik ujung minggu ni...
kenduri rumah aku..aku balik ari khamis...

ekey'z on March 10, 2009 at 6:51 PM said...

by d way sarah...

sume orang cakap aku gumuk...
uwaa...

kan bez kalo sume orang ckp mende same cam ko ckp..hua hua hua

ilebiu la sarah..

Anonymous said...

nanti aku paksa dieorang cakap aku yg aku cakap kat ko. haha. tapi kan, aku puji eklas. dieorg jeles ko mantap. hehe. aku x pi kenduri abg ko. aku x balik kmn. byk sgt assg. tsk. meh tlg aku meh.. hehe..

lebiutu. =]

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez