Wednesday, January 14

sekian kali

...narrator...:: ekey'z
aku rindu mahu tengok cosplay...kenapa entah.tetiba rindu untuk join the group. padahal pada mula nya aku amat lost. bila ade gathering, aku yang paling senyap kerana aku tidak kenal sesiapa...aku kenal mereka, tapi meraka tidak kenal siapa aku.so, keep myself shut is the best way. even sampai sekarang, aku tetap senyap at least with alang. i miss raz. die sangat sangat warm aku rasa. drag yang suka menyakat dan selalu dirty minded itu. sin yang slalu blur. and aku pun blur pasal die sampai sekarang...argh.tidak penting! past is goodbye....
dia yang mahu melarikan diri dari aku. biarkan. bagi aku, jika dia tiada keinginan untuk berkawan, mengapa harus dipaksa.. plus, die pernah cakap aku pushy...aku pushy??am i?
argh...apa sahaj tanggapan kau, aku tidak heran. pushy ke pusher ke...kau sekarang lari dari aku. dan aku tidak kisah..
alang pulak sangat busy atau aku yang sibuk?
mungkin dua dua...
mungkin juga, aku sudah mempunyai kekasih hati dan semua yang aku ingat hanya dia. bertuah betul kamu yang bertakhta di hati aku..hehehehe

penat. lama jugak tidak berkirim berita dengan si adik di UMP itu..apakah ceritanya sekarang?
rindu akan semua...
itu yang aku rasa sekarang...
aku rindu kamu syahnur....aku betul rindu kamu...

kamu rindu aku jugak?
mungkin demam itu petanda kamu rindu aku?
atau demam itu petanda protes kerana sudah kurang masa aku dengan mu sekarang?
kesian kamu wahai si kekasih hati....
maaf jika waktu sudah tidak terluang untuk kamu....
nanti pasti ade senggang untuk kita bersama...

aku sudah keletihan..sungguh...
seperti kereta yang tiada bahan api untuk di bakar..

owh..aku jatuh semalam meninggalkan kesan sakit lutut pada hari ini...
lutut aku amat sakit....
macam orang tua plak..tp memang sakit la..kes nye berlaku
bila semalam batuk dengan amat teruk, ke bilik air dalam gelap dan tersalah langkah lalu jatuh melutut...
sakit yang amat...trus gagal tidur dengan selesa hingga ke pagi...
padan muka....careless lagi...
buat aku yang careless, jaga langkah mu....

aku berundur...
tulisan ini hanya untuk mu. sebab aku tau kau menunggu kata kata di muka tak berkata ini..
terima kasih kerana setia..aku cinta kamu....
kamu, syahnur adzam....

2 comments:

Anonymous said...

pushy + usher = pusher?

nk jual dadah ker? hehehehe..

ade gak gtu ek?

- chauffer -

ekey'z on January 21, 2009 at 12:28 PM said...

hehehe... i miss u so much!!!

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez