Thursday, November 13

not very dark secret..

...narrator...:: ekey'z
aku kene renew road tax...dan aku baru sahaja pas call abah aku. tanye road tax da renew ke blum..and abah aku cakap dah..
tapi, aku saje jek nak cuti dengan alasan nak renew road tax...mencari alasan untuk cuti walaupun keje berlambak???baguskah idea ini???aku pun tak berapa pasti....
hahahaaahaha...kalau mende ini bejalan, aku akan cuti esok atau hari isnin..kite tengok ape jadi..
sebab aku sekarang ini sangat banyak kerja...betul..semalam aku balik pkul 830..*sigh*

tapi, aku lagi suke bila ade kerja daripada takde kerje..bila takde kerja cam lemau jek...aku workaholic????tidak jugak...tapi aku tak kisah kerja lebih mase..pelik bukan???ahaks...
one of the reason, sebba kalo aku balik umah pun, aku bukan wat ape pn, tgk tv jek...si BF di lautan luas...kalo si BF ade, aku mmg tak suke kerja lebih mase....tapi, aku tetap kene keje lebih mase..hahahaha.so, sementare si BF ade di lautan, boleh la aku keerje lebih mase dgn tanpa perasaan tak best....so, si BF, duduk la di lautan luas tu lama2..kumpul duit byk2 yer..nnt nk kawin.hahahaha[walaupun aku rindu dia sangat2.tapi aku tak kisah sebab aku tau die keje dan bukan menggatal.... :P

ok la...aku nak start buat keje...arini aku datang keje lewat..
kat cni hujan dari semalam..cam musim tengkujuh..aku bangun agak lewat...740...
so, aku sampai ofis agak lewat dan yang best nye, bukan aku yang terlewat sekali!!!paham??
ade orang lagi lewat dari aku..hehehehe...
selamat bekerja!!!!

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez