Friday, November 14

my dear si Putih

...narrator...:: ekey'z
setahun lepas...aku dah rosakkan radiator kereta aku dengan aku lupe nak tengok air lam kete...kereta kekeringan... bila aku own semdiri si Putih, aku nyaris rosakkan siPutih bila air bateri kering kontang....(-_-)
salah perodua service sebab tak check kan untuk aku sebab aku hantar pergi service...dan slaah aku jugak sebab tak check...
untuk kereta sebelum ni, gune sel kering..aku mana tau.aku sebenarnye tidak pernah ade keinginan nak check..itu pun tadi aku check sebab abah aku dah basuhkan kete, aku pun bukak la boot kete..n abah yang tolong check kan... dan 1 botol air bateri habis di masukkan ke dalam kereta aku yang kehausan..

by d way, today is abah's birthday!!!n tonite, time to party!!!!yeay!!!makan besar!!!!

[haih..abih diet aku selama seminggu!!!!punah semua nya]

well..i still need guys...heheheeheh


owh.lupa nak gi bayar bil...nanti aku gi bayar...sebab sebelum ni,si BF yang bayarkan...hahahaha.sume die wat kan untuk aku....shuker2...i m independat tapi best gak di manjakan. 1 want both!!!hehehhehe
aku dan kereta...perlu lelaki lelaki jua untuk uruskan..

tahun lepas di penang, alang n sinister ade...thanks sin n drag sebab sudi teman kami balik ke campus walaupun mase tu dah 5 in the morning..and we stop banyak kali gak la sebab temperature naik...radiator rosak..what do u expect???thn lepas, aku kene tukar the whole set of radiator...thank u guys sebab sudi susahkan diri kerana kami!!!!adakah radiator rosak di sebabkan kehangatan malam itu??hangat dengan suara suara sumbang kami di red box selama 5 jam...hahahaha...well guys, when i come to penang next time, kite g karaoke yer!!tetibe flash back......(^_~)


sekarang, aku perlukan abah.antara salah satu sebab aku selalu pulang ke kampung...bukan tak percaya service car nyer services..tapi..look wut happen to my batery...hampeh!!!thank u abah...love u alot.. n mama...my highest level of love!!!mwah mwah mwah!!!! love u both so much!!

eh.....tidak di lupakan, si BF...i love u so much!!!!xoxo

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez