Monday, November 3

aku dan dia

...narrator...:: ekey'z

he said he loves me...i said i do too
its sooooo lovely to be around someone and u never need to pretend who u r...
u can do whatever u wan....
u can say wutever u can say...
----------------------------

well, i alwiz b true to my own self and ppl around me...
and i will appreciate if ppl around me will do the same
well, it wont cost u a thing to be truthful and faithful to your own self
go to hell if ppl critisize you becoz u being u...
they dont know a damn thing bout u...
u color ur life...no need to color ur world with others expectation..
well, in some point, others we still need but nvr let others put u down..
we have our ups and downs....
well, jatuh bangun itu lah yang akan mewarnai hidup kite nnt...
mungkin sekarang kite menangis, tp siapa tahu esok lusa, tangiasan itulah yang membuatkan kite gembira sangat sangat kerana kita sedar kita dah tak sebodoh dulu..we become wiser.

mengikut pengalaman sendiri, aku pun penah menangis sampai aku berjanji takkan menangis lagi untuk seorang lelaki...aku berjanji akan benci lelaki itu sampai bila bila...tapi ape aku dapat dengan membenci??aku dapat kepuasan...tapi ade die heran aku benci die??tak pun, die hidup ngn bahagianye...so, aku decided untuk bukan tidak membenci, tapi untuk letting go off of past...memnag memori itu sentiase ada, tapi memori itu akan aku simpan dalam kepala aku sahaja...tiada kaitan dengan perasaan. dan jangan pula bila aku berkata begini, aku akan berbaik dgn org org yang aku benci...tidak sama sekali...aku punye ego ku...tak mungkin aku akan bertegur sapa dengan orang yang membuatkan aku menyampah...panggil lah aku sombong atau apa pun yang ko suka...sikit pun aku tak kisah..hidup mati kau, langsung aku tak heran...

sekarang, cinta bertandang lagi..untuk berapa lama, tidak pernah dan tidak mungkin aku tau...
mungkin ini yang terakhir yang akan abdi selama nya???mana mungkin aku tahu masa hadapan...biarkan sahaja apa yang berlaku, yang penting, aku berusaha untuk menggapai apa yang aku impikan...yang mampu aku lakukan adalah harapan dan doa agar semua akan baik baik sahaja hendaknya...kerana dia mengajar aku untuk melupakan kepedihan dan die cukup membahagiakan aku dengan hanya menjadi diri nya...erm...masih terlalu awal untuk aku kenal dia sedalam dalam nya...tapi everything start with something rite??

to my love,
i love u so much

p/s : aku demam dan amat tak larat nk wat keje, so, aku pun update la mende alah ni...
semoga aku cepat sembuh....

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez