Tuesday, September 2

dun drive n sleep

...narrator...:: ekey'z
pg td, cm biase, 540 dr umah....menuju ke tmepat keje yg jauhnye 200++km...
on d way, very2 sleepy n buat cm2..
dah lebam2 dah bdn sendiri kene cubit..n ttb black out....aku tgh nk cari perhentian terdekat nk lelapkan mata kjp.....
aku x sdr bl aku terblack out....tp ttb aku sedar..i m heading to divider....
alhamdulillah...nothing bad happen walaupun ms tu meter menunjukkan 140km/h....kete berjaya kembali ke jalan...
camne ntah aku bley ttdo....mmg x sdr lgsg...
pas2, trus segar...
bgun2 tido trus beristighfar....
sib bek x jadi pape....klo x, arwah dah aku..bukan ms lagi la tuh...
pengajaran nyer...sile la berenti di mn2 hentian klo ngantuk.....
alhamdulillah..kete aku pn xde pape...aku pn slamat....

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez