Thursday, June 12

its 1108

...narrator...:: ekey'z
cam ayat ama " ko ni mmg suke kan, sakitkan diri sendiri" ntah la ama...maybe its me kot...we do have choices in our life kan...but why shud i choose this???ntah r...gilak!!!

gilak!!!thats the best words to explain everything....
n plus, right now, iv been missing the whole things i left in penang...
since iv found alang's pics in myscififan n his iron man hat, i miss the photoshoot sessions, the cosplay, jalan2 pusing penang, spend the weekends hang out with those guys, karaoke till 4am (unfortunately, cni xjumpe lg membe nk melalak), i miss everything laa.....

n also, miss my homies back in penang...ama, pemegang rahsia terbesar so far.. wahid, akak, fari. basketball, lepak2, melalak lam bilik, lepak ane, jln2 tanpa arah tujuan kat mall (and end up shopping)...its been 4 years of memories...damn, i miss everyone....
memandangkan penang is sooooo far away, iv decided just go home to kill my "missesness"..
i miss everyone!!mwah...big hug n lots of love................

tgh aku duk feeling ingt kat korg sume, dpt msg
"nk laksa penang?akak leh bungkus kan"
aku pun tanpa segan silu mereply
"nak2,macih"
akhir nya, walau pun aku jauh dari laksa n cendol 'longkang',aku ttp bley mkn laksa...
yeay!!!!

erm..tinggal kan dulu ngn kegilaan aku tuh, kite bertukar kpd something yg menarik minat aku... khabar2 angin mengatakan bahawa esok akan ada perhimpunan unt berterima kasih kpd kerajaan kerana tidak menaikkan minyak hingga rm4.40... interesting kan?? skrg pendekatan secara reverse psychology...dgn harapan kerajaan akan phm...tp dorg phm ke???ntah la...jgn naikkan lagi harga minyk sampai rm4.40 dah r...mati la org2 yg makan gaji cam aku ni.... ini adalah satu approach yg baru....n i really want to c the consequent from this 'perhimpunan'...

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez