Tuesday, May 27

al fatihah

...narrator...:: ekey'z
terkesima sebentar apabila mendapat perkhabaran tentang kematian ibu kepada rakan seperjuangan ketika di sekolah dulu...yang dapat saya klasifikasikan sebagai rakan karib. yang juga jiran ku...
kali terakhir aku bertemu muka dengan cik dah [panggilan kepada ibu kawan ku itu], adalah ketika dia dimasukkan ke dalam hospital kerana ade infection pada kidney.she has been suffered for a long time due to her illness. she was a diabetic..pada hari perkahwinan laili, aku gagal menghadirkan diri kerana aku tgh final exam time tuh...so, mmg ms mak die msk hospital la kali terakhir aku berjumpe ngn die...semoga laili sentiasa tabah menghadapi dugaan hidup ini...

al fatihah buat cik dah ...semoga di tempatkan di kalangan orang2 yg soleh...
dan salam takziah unt famili laili di atas kehilangan orang tersayang...

daripada Nya kita datang, kepada Nya kita kembali...
Wallahuahlam...

di saat menghadapi berita kematian begini, aku terpikir2, cukup kah bekalan ku andai kata nyawa ku bakal di rentap sebentar lagi...

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez