Sunday, April 27

shop til drop

...narrator...:: ekey'z
kepokaian bertambah...takde duit pn g shopping.padan muke...kan dah pokai...hahahha
al kisah nyer tjadi apabila aku tringat nk bli smthng....pas2, di sbbkn kebosanan yg melanda, n dah lame x kuar ngn kawan2 pmpn aku, ak pn mengutarakan idea gile [like alwiz]...untuk ke penang...on d spot kitorg ciap n heading 2 penang...lam kul 6 smpai sane...
pas2 trus menuju tmpt yg ingin di tuju...drpd nk bli ngn bajet rm50, aku end up bli smthng extra which is 2 shirt ngn 1 pants....haiyak....trus kepokaian...hahahaha...untuk mengelakkan kepokaian bertambah, pas mkn trus g kt kete..kang aku bli byk lagi kang...hahahaha
tp unt menyedapkan ati...nnt aku kene keje ngn laki2 shj, so,kene bli baju beso2 skit...[well,bj aku skrg sume sendat...huhuhu]...walaupun proses menyedapkan ati itu berjaya, poket aku ttp pokai...muahahaha
aku pokai...lalalala..

tp xpe...ak amat epi smlm dpt spend valuable time ngn my frens..yg pasni x tau la bl lg mau g shopping spt itu..thnx 4 d great company...
my kisses goes to wahid, ama n fari....mwaaahhhh....full kisses n big hug for u guys...

quote of d day
[::shop til drop::]

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez