Wednesday, November 5

bila mana

...narrator...:: ekey'z
bila mana aku rase rmabut aku amat lambat untuk panjang dan aku berjnji dengan si kekasih hati untuk simpan rambut for once....

[ betul ke teori aku bahawa kalao once kau sudah ada memori berambut panjang, rambut kau senang jek panjang??]

bila mana aku rasa teramat mengantuk dan aku terpaksa bekerja...

[efektif kah kerja aku pada hari ini??]

bila mana aku rindu kau dan kau juga rindu aku

[wink wink]

bila mana bila mejaku penuh dengan kertas kertas yang semuanya penting tetapi satu pun tidak aku endah kan

[aku masih dalam fasa sakit kepala]

bila mana aku tidak coretkan nama mu di dalam entry ku, tidak bermakna aku lupa kau, tapi aku mahu antara kita menjadi hal kita sahaja...tidak perlu di tayang umum. kerana bila mana kita bahagia, biar kita sahaja yang tahu...

[rite??]

bila mana aku tau kau bahagia, aku jua tersenyum lihat kau bahagia...jadi, bahagia lah dikau wahai si kekasih hati...

[i will alwiz make u smile]

bila mana hati ini sering teringatkan kau, aku harap akan kau juga sama....

[ i heart u so much]

bila mana aku tiada idea untuk berbicara dengan sesiapa sahaja...

[aku akan wat muke mcam]

bila mana aku teringin sahaja ingin pulang ke kampung...

[aku balik jek...]

bila mana aku tak tau dah nak tulis ape....

[aku berenti kat sini]

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez