Thursday, February 10

di suatu hari khamis

...narrator...:: ekey'z
harini dapat baju baru...yea!!!

sebab aku mengalami pembesaran teramat...
kene la sediakan baju baju baru....

kali ni aku shop kat eight design

sangat menarik ok!

sangat sopan gitu. ye la, dah jadik bini orang ni, aku jadik segan la gak nak pakai sendat sendat cam dolu dolu...

tambahan plak, banyak plak spare tyre aku kan...

owh..

sebenarnyer, tiap tiap hari khamis, aktiviti aku di ofis akan jadi terlampau sibuk atau terlampau rileks

untuk minggu ini, memang terlampau rileks.

best kan????

so, aku take time tengok blog aku yang lepas lepas...

kelakar pun ade..dengan tulisan yang short form payah nak paham....

tapi tu la, dulu semua nak short form...biase la, budak baru nak up kan...

dan hari ni, follower aku bertambah sorang...

thanks yun!!! kerana 3 is bettter than two..

dan hari ni jugak, cik de selamat lahir kan baby girl...

congrats...

namenyer qysha humayra..

nice kan???

tak sabar nak gi jumpe qysha dan cik de :)

tercapai gak harapan dan impian nak dapat anak pompuan..pasni boleh la beli baju pink..

:)

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez