Wednesday, July 14

Aku kaget bila

...narrator...:: ekey'z
Aku sentiasa ada masalah kalau berada di dalam kelompok yg aku tau mereka tidak gemar kan ku. Betul!!! Cam kerang busuk jek aku rasa. Orang tak suke tapi ade hati nak gi mengendeng kat tempat orang.

Oh ya, just download a new application kat abg ip junior. So, leh post blog melalui abg ip junior. Abang ip senior sudah jarang digunakan. Nak tau sape abang ip? Refer post aku yg lepas.

Berbalik pada tadi. Pernah tak korang ada dalam sitiasi yang ko perasan yamg semua ok. Tp, last last ( tak last la, along the way) ko tau ko sebenarnye dimenyampahi oleh mereka mereka. Sadis kan?

Ataupun ade orang perasan, cerita bagus bagus cam seantero dunia suka dan adore die. Tp orang lain kutuk die kaw kaw depan ko. Apd reaksi ko?

Aku lah kan, memNg sejak azali selalu self esteem rendah gile. Aku ingt masa mula mula dapat kerja lepas grad dulu. Ari ari aku doa supaya orang senang dgn aku. Jangan orang menyampah dengan aku. Sebab aku sndiri akan skeptikal dgn orang baru. Sebab tu aku risau gile kalo nak masul tempat baru.
Tambaham pula, aku punua sosial skill agak lemah. Budak nerd mmg camtu. Hahaha. Mase kecik ngadap buku jek sampai tak reti bersosial. Cian aku kan.

Ade orang kesian kat aku tak? Kesiam la kesian la. Huhuhu
Kesian la kat aku sebab aku memang tak reti bergaul dengan orang tak suke aku. Aku cam artis gak, klo tak suke, aku takmo berjumper walau dalam gamba... Hahaha... Ok la. No komen. Ak nak tido.

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez