Wednesday, April 21

masalah paling besar aku hadapi buat masa ini

...narrator...:: ekey'z
sekarang..kurang 2 bulan kau bakal bergelar isteri kepada incik bee..
tapi, aku masih struggling dengan masalah bangun pagi..
oleh itu adik adik...
jgn jadik macam akak yer...

awal awal lagi dah ajar bangun pagi...
bangun subuh, jangan tidur dah...

aku berjaya bangun pagi 3 hari..kemudian, mate aku pagi tadi, seperti payah sangat mau bukak sampaikan bunyi loceng dua handfon dan ipod aku langsung tak berjaya membangunkan aku..malah, aku biar je die bising di telinga...

payah tul...
20 tahun lebih..eh tipu tipu..
masa sekolah dulu bangun pagi sebab 730am dah ada perhimpunan pagi...

kiranya, sejak duduk dihostel la aku belajar bangun lewat....
adeh....sudah 8 tahun berkecimpung dengan kemalasan bangun pagi....
dn, aku harus berubah...

sebab aku mahu jadik wife yang baik kepada incik bee..
bangun pagi pagi, wat breakfast kat incik suami...

semua pun nak jadik isteri yang baik...
dan semua itu, there is price to pay

dan doakan aku berjaya tawaduk dan istiqamah bangun pagi
amiinn.....

1 comments:

mesarra on April 21, 2010 at 11:43 AM said...

layout baru dahhh
yeayyyy!!!!!

gud luck ekey tuk preparation k

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez