Thursday, February 25

buat masa ini

...narrator...:: ekey'z

pic courtesy to incik google

aku tak rasa aku mampu tanggung...

betul!!!

bukan leceh, bukan menyusahkan...

tapi tak mampu....

menjadi seseorang yang bukan aku...itu yang paling aku benci buat...

dan, aku kene jadi macam itu untuk selamanya???

oh no!!!!

memang, kadang kadang, kita kena bertindak ikut keadaan..takkan kita berkemban masa majlis tahlil. [ini contoh]

tapi, aku rasa, tetap, kita ada hak kita sendiri...untuk tentukan hidup.untuk pilih cara hidup...

dan...

aku sangat rasa bukan aku yang kau cari...

yang menjadi impian kau...

bukan aku....

tiada sikit pun dalam diri aku yang 'match' ciri ciri yang kau mahu...

kau tak kan paham.....sebab kau tak cukup paham aku...

atau aku yang tak cukup paham kau???

atau keadaan???

manusia, mudah betul di hulukan telunjuk...supaya tak di salahkan...

haish...

dah dah....

hadap saja...

kalau rasa tak mampu, undur saja diri...

itu je la yang mampu sekarang....

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez