Wednesday, December 23

angkara hormon atau kepenatan??

...narrator...:: ekey'z
penat kot...
itu sahaja mampu aku pujuk hati bila aku kene jaga hati sendiri..bila aku marah or tunjuk aku marah, orang lain sedih..so, bila aku marah, kecik hati, sakita hati, diam kan aja...buat macam tak marah...simpan sorang sorang, pendam dalam dada sampai rasa mau pecah.bila rasa mau pecah, busykan diri pikir masalah negara...

adeh...penat kot camni....

kalah perdana menteri watak aku...
kurang kurang, perdana menteri di bayar, dapat rumah free, elaun pun banyak..dapat kapal terbang peribadi lagi...

aku plak???
yang aku dapat, penat otak dan hati...hurmph...

takpe lah..selagi boleh sabar, sabarkan aja...
seperti yang kulert ajar...
be cool...

so, sekarang aku hanya cool walaupun aku rasa sudah hampir pecah dada tahan segala sifat negatif...
cool sudah..atau berlagak cool sudah.asal orang tak serabut tengok aku yang serabut sudah..

seperti jugak ustaz itu pernah bicara sama aku...
redha kan aja.....
redha, payah betul nak capai. tapi nikmat tak terhingga bila di capai...

so, senyap senyap sudey...telan segala yang pahit. luahkan apa yang manis..indah bukan??

tiada hujung pangkal penulisan aku kali ini...
kerana....
aku je yang tahu ape aku tau...
itu sudah cukup...
orang lain selain aku, tak payah tanya...
tak payah ingin tahu....

aku tulis hanya untuk lepas apa yang terbuku...
sebab aku risau aku bakal buat keputusan drastik....

at least, i feel ease when i wrote....

or mungkin ada idea lain untuk legakan perasaan???mungkin aku boleh cuba?

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez