Thursday, September 24

life is like......anything u name it

...narrator...:: ekey'z
we just need a trigger to change...
dari jahat kepada baik atau sebaliknya, terpulang pada pertimbangan kamu semua....

iklan jap :
pertama kali, aku pasti ape aku perlu dan ape aku mahu...
untuk incik bee, i know this is real!!!

sempat berbual dengan ayu, a.k.a yuhana...
lame gile aku tidak bersua muke dengan cik adik ini....dah bergelar seorang doktor sekarang...tahniah darling...
tamat iklan , kembali kepada perbincangan tadi :

erm....pernah tak dalam hidup kamu semua, ade satu detik, di mana terasa sangat kehilangan...
cam omputih cakap, u never know wut u've got till its gone...

pernah???
aku pernah....sampai aku ambil masa bertahun untuk hilang dari kebodohan di tipu oleh orang yang sama, dan di tipu oleh perkara yang sama....
kerana aku takut aku hilang orang yang aku sayang dan tiada siapa dapat ganti pada ketika itu...

sometimes, love makes u lost ur rationallity...

dan, kini, aku gembira aku ambil langkah itu...
sebab kalau tak kerana langkah itu, tak mungkin aku dengan incik nock sekarang...dan tak mungkin aku segembira ini...dan tak mungkin aku kini membilang hari....
membilang hari untuk ape???ill tell u guys later k....

apa yang indah lebaran 2009, bila kawan kawan seperjuangan dulu datang bertandang, bertukar cerita. ada yang sudah bertukar status, ada yang masih memilih dan ada yang masih pendiam seperti dulu....
ape yang menarik bila kita jumpa kawan kawan lama, kite mampu gelak dan kenang tentang masa lalu..bagaimana jalan hidup lalu warnai kehidupan kita sekarang...bak kata orang orang tua, tiada dulu, tiada sekarang.....

i am thankfull for all the things that happen to me thru all these years...
for all the tears n laugh we share...
for all dreams n realities that we've being thru....

and for the future we are going to face....

okeyh...entry ini sangat umum sebab terlalu banyak kata kata...
terlalu banyak ingin di ceritakan...
sampai di rangkum semua sekali

p/s : i love u.....

0 comments:

 

Ekey'z World Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez